Virtual qabulxona

Telefon

(0373) 243-06-62

Elektron pochta

fmioz@mail.ru, fermedinuz@gmail.com

ish vaqti:

Dush-Shan,9:00-17:00

Rektor

Bosh sahifa

Rektor

person

Farg`ona jamoat salomatligi tibbiyot instituti rektori

Sidikov Akmal Abdikaxarovich

Qabul vaqti:
 

Seyshanba:09:00 dan 12:00 gacha

Telefon:
 

+998732430662

Elektron pochta:
 

fmioz@mail.ru

  • O’zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident Farmonlari va Farmoyishlari, Oliy Majlis, Vazirlar Mahkamasi va Sog’liqni saqlash xamda Oliy va o’rta maxsus ta’lim Vazirliklarining ta’lim, sog’liqni saqlash va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarining bajarilishini tashkil etish;
  • Davlat ta’lim standartlari asosida yuksak ma’naviy-ahloqiy fazilatli, mustaqil fikrlashga qodir bo’lgan, bozor iqtisodiyoti sharoitida ishni tashkil etishning usullarini egallagan, yuqori ma’lumotli, malakali kadrlar tayyorlashni ta’minlash;
  • Institut tarkibiy tuzilmasidagi barcha bo’linmalar vakolatlarini belgilab berish, faoliyatlarini rejalashtirish, muvofiqlashtirish, boshqarish, institutning boshqaruv lavozimlariga munosib kadrlarni tayyorlash, xodimlarni tanlash, rahbarlik lavozimlariga tavsiya etish va ishga qabul qilish; 
  • Xodimlar va talabalarni moddiy va ma’naviy rag’batlantirish, ijtimoiy muxofazasini ta’minlash, intizomiy jazo choralarini qo’llash;
  • Institutning daromadlari shakllantirilishi va ulardan samarali foydalanilishi ustidan nazorat qilish;
  • Ilmiy-tadqiqot ishlarini tashkil etish, ularning samaradorligini oshirish va tadqiqotlarning natijalarini amaliyotga keng joriy etish, oliy ta’lim, fan va ishlab chiqarishning o’zaro integratsiyasini ta’minlash;
  • Uzluksiz ta’lim tizimi uchun yangi avlod o’quv adabiyotlarini yaratish kontsetsiyasi talablariga muvofiq darsliklar va o’quv-metodik adabiyotlar yaratilishi, tarjima qilinishi va nashr etilishini tashkil etish;
  • O’quv-tarbiya jarayonida o’qitishning ilg’or shakllarini, shu jumladan, masofadan turib o’qitish, yangi pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;
  • Ma’naviy-ma’rifiy, tarbiyaviy ishlarga rahbarlik qilish, xodimlar va talabalar ongida milliy g’oyani shakllantirish;
  • Talabalikka, magistratura, klinik ordinatura, malaka oshirish va qayta tayyorlash kursantligiga hamda katta ilmiy xodim va mustaqil izlanuvchilarni institutga qabul qilish, intizomiy jazo choralari qo’llash, o’qishdan chetlatish va qayta tiklashni amalga oshirish;
  • Professor-o’qituvchilarning kasbiy malaka oshirishlarini ta’minlash;
  • Fakulьtetlar va kafedralar faoliyati, o’quv jarayoni, ma’ruzalar, amaliy va laboratoriya mashg’ulotlari, o’quv va ishlab chiqarish amaliyotlari, boshqa turdagi mashg’ulotlar sifatining doimiy nazorat etilishini ta’minlash;
  • Institutda mutaxassislar tayyorlanadigan yo’nalish va ixtisosliklar sohasining rivojlanish istiqbollarini aniqlashga qaratilgan tadbirlarni tashkil etish (ilmiy-amaliy konferentsiyalar o’tkazish, xalqaro anjumanlarda ishtirok etish, axborot makonidan foydalanish sharoitlarini yaratish, fan-texnika, texnologiyalar rivojlanishiga taalluqli adabiyot, informatsion materiallarni keltirish), buning asosida davlat ta’lim standartlari, o’quv dasturlari, o’quv adabiyotlarini takomillashtirib borishni ta’minlash, ilmiy izlanishlarni yo’naltirib borish;
  • Marketing xizmatini rivojlantirib, ta’lim yo’nalishi va ixtisosliklarga talab va ehtiyojni o’rganishni, bitiruvchilarni amalda ishga joylashishi tahlilini, mutaxassislarni maqsadli tayyorlash borasida hamkorlik shartnomalari tuzishni tashkil etish;
  • Institutning moddiy-texnik bazasini mustahkamlash va rivojlantirish tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
  • Oliy ta’lim muassasasi Kengashi, vasiylik hamda ixtisoslashgan kengashlarga rahbarlik qilish;
  • Oliy ta’lim muassasasining Ustavini tasdiqlash hamda institut tarkibiy tuzilishini takomillashtirish, tarkibiy bo’linmalarini tashkil etish, o’zgartirish va tugatish;
  • Xorijiy hamkorlar bilan ilmiy-ijodiy aloqalarni rivojlantirish, investitsiya va grantlar jalb etilishini ta’minlash, qo’shma korxona (kafedra, ilmiy markaz, ilmiy tadqiqotlar, loyihalar va h.k.)lar tashkil etish faoliyatini amalga oshirish;
  • Jamoat tashkilotlari, vasiylar kengashi va boshqa shu kabi nodavlat tashkilotlar bilan hamkorlik faoliyatini olib borish;
  • Ta’lim jarayonini boshqarish bo’yicha vakolatli organlar tomonidan belgilangan boshqa vazifalar ijrosini ta’minlash.
  • Institutning barcha xodimlari, talabalari va boshqa ta’lim oluvchilar uchun majburiy bo’lgan buyruqlar, farmoyishlar hamda topshiriqlar chiqarish;
  • Prorektorlarning aniq majburiyatlari va masu’lligini  belgilash;
  • Qonunchilikda belgilangan tartibda professor-o’qituvchilar, xodimlar va ilmiy pedogog xodimlarni ishga qabul qilish, mehnat ta’tillari berish, xizmat safarlariga yuborish xamda ishdan bo’shatishni amalga oshirish;
  • Institutning Ichki tartib qoidalari, Odob-ahloq qoidalari, “Kiyinish madaniyati to’g’risida”gi Nizom, “Talabalar turar joyi” Nizomi va boshqa ichki me’yoriy xujjatlarni tasdiqlash;
  • Xodimlarning mexnatini, ta’lim oluvchilarning o’qishini tashkil etish, o’qish sifatini oshirish xamda mexnat unumdorligini yuksaltirish, shuningdek qonun xujjatlari va boshqa normativ-xuquqiy xujjatlarda, mexnat shartnomasida, to’lov-kontrakt asosida mutaxassis tayyorlash bo’yicha kontraktda ko’zda tutilgan shart-sharoitlarni yaratish;
  • Mehnat Kodeksiga muvofiq kasaba uyushma qo’mitalari bilan jamoa shartnomalarini tuzish;
  • Xodimga u bajargan ishi uchun belgilangan mexnatga xaq to’lash shartlariga muvofiq o’z vaqtida va to’liq xajmda xaq to’lash xamda ta’lim oluvchilar stipendiyalarini belgilangan muddatda berilishini ta’minlash;
  • Mexnat, ijro va o’quv intizomini,mexnatni muxofaza qilish shart-sharoitini ta’minlash;
  • Qonunchilikda ko’zda tutilgan tartibga muvofiq xo’jalik va moliya-iqtisodiyot faoliyatini boshqarish, ta’lim muassasasining barcha moddiy-texnik bazasi va mol-mulkini saqlash va ulardan samarali foydalanish xamda  moliya-xo’jalik faoliyati natijalari bo’yicha qabul qilingan qarorlar bo’yicha to’liq javob berish;
  • Axborot kommunikatsion texnologiyalarni puxta bilish;
  • Institut Ustavi, ichki tartib-qoidalari, odob-axloq qoidalari, kiyinish madaniyati talablarini bajarilishini ta’minlash va rioya qilish.

Sidikov Akmal Abdikaxarovich 20.06.1987 yilda Toshkent viloyatida tug`ilgan. 2009-yilda Sankt-Peterburg davlat ta`lim tibbiyot universitetini tamomlagan. Mutaxassiligi bo`yicha Pediatr. Tibbiyot fanlari doktori (DSc). 2013 yilda Edinburg universitet klinikasida dermatologiya va dermatoonkologiya mutaxassisliklari bo’yicha ilmiy va klinik amaliyot tajribasini oshirgan. 2014 yilda Bonn universiteti klinikasida dermatologiya va dermatopatologiya mutaxassiligi bo’yicha ilmiy va klinik amaliyot tajribasini oshirgan. 2015 yilda CHexiya Respublikasi, Plezen shahri Sharite universiteti klinikasida dermatopatologiya va dermatoonkologiya mutaxassisliklari bo’yicha ilmiy va klinik amaliyot tajribasini oshirgan. 2012 yildan boшlab Yevropa dermatologiya va venerologiya akademiyasining xaqiqiy a’zosi 2013 yildan boshlab Yevropa dermatologik izlanishlar jamoasining xaqiqiy a’zosi.80 dan ortiq ilmiy ishlarning muallifi va hammuallifi, shu jumladan dermatologiya, dermatopatologiya, dermatoonkologiya sohasidagi 6 ta ixtiro, 5 ta o’quv qo’llanma, 1 ta federal klinik tavsiya, 5 ta monografiya va 2 ta uslubiy qo’llanma Rossiya va Yevropaning nufuzli jurnallarida chop etilgan. 2014 yil Sankt-Peterburg hududida joylashgan yosh olimlar, universitetlar va ilmiy muassasalarning yosh fan nomzodlari uchun mukofot sovrindori. 2018 yil Yosh olimlar uchun fan va innovatsiyalar bo’yicha Rossiya Prezidenti mukovofitiga nomzod. 2019 yil Michael Hornstein nomiga bag’ishlangan Yevropa dermatologiya va venerologiya akademiyasining mukofot sovrindori. 2020 yil Uzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 22 maydagi Farmoniga binoan ta’sis etilgan «Mexr Saxovat» ko’krak nishoni bilan taqdirlangan.