Virtual qabulxona

(0373) 245-59-07 (0595) 401-06-63

fmioz@mail.ru

ish vaqti:

Dush-Shan,9:00-17:00

Prorektorlar

Bosh sahifa

Prorektorlar

person

O`quv ishlar bo`yicha prorektor v.b.

Ashurova Mukadas Djaloldinovna

Qabul vaqti:
 

Dushanba-Chorshanba 09:00 dan 12:00 gacha

Telefon:
 

+99893983-80-00, +99873245-59-07,

Elektron pochta:
 

muqaddasahurova@gmail.com

  • O’zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident Farmonlari va Farmoyishlari, Oliy Majlis, Vazirlar Mahkamasi va Sog’liqni saqlash xamda Oliy va o’rta maxsus ta’lim Vazirliklarining ta’lim, sog’liqni saqlash va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini, institut Kengashi qarorlarini, institut rektorining buyruq va topshiriqlarining bajarilishini tashkil etish;
  • Institut tuzilmasi bo’yicha o’quv ishlari bo’yicha prorektorga bo’ysinuvchi bo’limlar faoliyatini muvofiqlashtirish va boshqarish;
  • Davlat ta’lim standartlari asosida o’quv-uslubiy, ilmiy  va ma’naviy-tarbiyaviy ishlarini tashkil etish va malakali kadrlar tayyorlashni ta’minlash;
  • Davlat ta’lim standartlariga muvofiq bilimlar mazmuni va tayyorgarlik darajasiga qo’yiladigan talablar majmuasini barcha dekanlar va bo’limlar, kafedra mudirlari va pedagog o’qituvchilarning to’liq bilishini ta’minlash;
  • Ilg’or mamlakatlar ta’lim tizimining rivojlanish tendentsiyalarini o’rganish, “Ta’lim to’g’risida”gi qonun, “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” va boshqa ta’limga oid qonunlar, O’zbekiston Respublikasi Prezidenti va Xukumatining sog’liqni saqlash  va ta’lim tizimini rivojlantirishga oid Qaror va Farmonlarida ko’rsatilgan vazifalarni amalga oshirish borasidagi zamonaviy uslub va yangi pedagogik texnologiyalarni ishlab chiqish va ularning amalga oshirilishini ta’minlash;
  • O’quv-tarbiya jarayonida o’qitishning ilg’or shakllarini, shu jumladan masofadan turib o’qitish, yangi pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;
  • O’quv jarayonini ta’minlaydigan bo’limlar, dekanatlar ishlarini muvofiqlashtirish, tashkil etish va nazorat qilish;
  • O’quv jarayonini ta’minlaydigan bo’limlar, fakulьtet va kafedralar ish rejalarini tasdiqlash va ularning bajarilishini nazorat qilish;
  • O’tilayotgan darslarning sifatini oshirish, professor-o’qituvchilarning shaxsiy rejalari bajarilishini nazorat qilish va ta’minlash;
  • O’qitishning zamonaviy texnik vositalar asosida xamda chet tillarida o’tilishini ta’minlash va nazorat qilish;
  • Axborot resurs markazini zamonaviy o’quv adabiyotlari, majmualari, darsliklari xamda elektron darsliklar bilan ta’minlanishini amalga oshirish va nazorat qilish;
  • O’quv va ilmiy-amaliy konferentsiyalarni tashkil etish, institut uslubiy kengashi va pedagogik mahoratni oshirish ishlariga rahbarlik qilish, ilg’or uslubiy tajribalarni umumlashtirish;
  • Talabalarning ishlab-chiqarish amaliyoti o’tishini ta’minlash va uni nazorat qilish;
  • O’quv-uslubiy va ilmiy ishlar materiallarini, shu jumladan, jurnallar va ilmiy ishlar to’plamlarini institut pedagog xodimlari tomonidan tayyorlash va nashr etish jarayoni hamda institutning barcha ta’lim va ilmiy faoliyat yo’nalishlari bo’yicha o’quv-uslubiy va ilmiy davriy nashrlar bilan kutubxona fondini to’ldirib turish bo’yicha umumiy rahbarlikni olib borish;
  • Institut fakulьtet, kafedra va bo’limlarining o’quv-uslubiy faoliyatlari yuzasidan Kengash yig’ilishlarida reja asosida xisobot berish;
  • Bakalavriyat talabalarning Davlat attestatsiyalari va magistratura talabalarining bitiruv malakaviy ishlari himoyalarini tashkil qilish va o’tkazilishini nazorat qilish;
  • Institutni bitiruvchi mutaxassislarni ishga taqsimlash va yo’naltirish bo’yicha tadbirlarni o’tkazilishini nazorat qilish;
  • Ta’lim yo’nalishlari bo’yicha “Ishchi o’quv reja”, “Ishchi o’quv dastur”, “O’quv jadval” va “Dars jadval”larini ishlab chiqilishini tasdiqlash va bajarilishini nazorat qilish;
  • Talabalar kontingentining yillik hamda chorak hisobotlarini tayyorlashini nazorat qilish;
  • Institut professor-o’qituvchi va hodimlarining malakalarini oshirishlari bo’yicha malaka oshirish institutlari va markazlari bilan shartnomalar tuzish, malaka oshiruvchi pedagoglar kontingentini shakllantirish, rejalar ishlab chiqish, pedagoglarni malaka oshirish institutlari va markazlariga reja asosida yuborilishini nazorat qilish;
  • Talabalarga stipendiyalar tayinlanlash komissiyasi faoliyatini boshqarish va stipendiya tayinlashning qonuniyligini va xolisonaligini ta’minlash;
  • Talabalar bilimini baxolash reyting tizimini shaffofligini nazorat qilish;
  • Iqtidorli yoshlarni izlash, saralash va ular bilan ishlash jarayonlarini boshqarish va ularga ko’maklashish, talabalar  orasidan O’zbekiston Respublikasi Prezidenti stipndiyasi Ibn Sino nomli davlat stipendiyasi va boshqa nomdor stipendiyalar sovrindorlarini tayyorlash jarayonini boshqarish;
  • Professor-o’qituvchilar va o’quv-yordamchi xodimlar shtatlari bo’yicha takliflarni ishlab chiqish, kafedralar, bo’limlarni malakali kadrlar bilan ta’minlash ishlarini tashkil etish;
  • Bo’sh lavozimlarga pedagolarni tanlov asosida ishga qabul qilish  va magistr darajasiga ega bo’lgan shaxslarni institutda ishlash uchun olib qolish bo’yicha rektorga takliflar tayyorlash, professor-o’qituvchilar tarkibini yosh kadrlar bilan to’ldirish va malakasini oshirish rejalarini ishlab chiqish va amalga oshirishga rahbarlik qilish;
  • O’quv xonalaridan unumli foydalanish, auditoriya va laboratoriyalarni texnik jihozlashni takomillashtirish masalalari bo’yicha takliflar  ishlab chiqish;
  • Mehnat va ijro intizomini buzgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo chorasi qo’llash va ular bilan mehnat shartnomasini bekor qilish bo’yicha rektorga takliflar kiritish;
  • Ta’lim sifatini takomillashtirish, mutaxassis-kadrlarni xalqaro talablar asosida tayyorlashni ta’minlash maqsadida xorijiy mamlakatlarning turdosh oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikni yo’lga qo’yish yuzasidan takliflar tayyorlash;
  • Fakulьtet va kafedralar va bo’limlarning yillik faoliyati bo’yicha hisobotlarini tahlil qilish va rektorga xulosalar kiritish, professor-o’qituvchilarning o’quv-uslubiy faoliyatini zamonaviy usullarda baholashni amalga oshirish;
  • Tayanch oliy ta’lim muassasalari va ilmiy tekshirish institutlari bilan o’quv-uslubiy yo’nalishda doimiy hamkorlikni amalga oshirish, konferentsiya, seminarlarda professor-o’qituvchilarning faol ishtirokini ta’minlash hamda mahalliy davlat hokimiyati organlari bilan hamkorlikda ishlash;
  • O’rnatilgan tartibda institutning yillik reytingini aniqlash, tahlil qilish, faoliyatni takomillashtirishga oid ishlarni amalga oshirish;
  • Institutni o’rnatilgan tartibda doimiy ichki attestatsiyadan o’tkazish, Vazirlar Mahkamasi xuzuridagi Davlat test markazi tomonidan institut faoliyatini attestatsiyadan o’tkazishga tayyorlash va unda faol ishtirok etish;
  • Institut rektori tomonidan tasdiqlangan jadval asosida jismoniy va yuridik shaxslarning og’zaki qabulini amalga oshirish xamda murojaatlarni ko’rib chiqish;
  • Institut Ustavi, ichki tartib-qoidalari, odob-axloq qoidalari, kiyinish madaniyati talablarini bajarilishini ta’minlash va rioya qilish.

  Ashurova Mukadas Djaloldinovna –  1975-yilda Farg‘ona shahrida tug‘ilgan.1998-yil Toshkent Davlat 2-tibbiyot instituti Farg‘ona filialini tamomlagan. 2000-yil 2-Toshkent Davlat tibbiyot institutiga «Bolalar va o‘smirlar gigiyenasi” fanidan kafedra assistenti lavozimlarida ishlagan. 2020-dan Farg‘ona jamoat salomatligi tibbiyot instituti «Ovqatlanish, bolalar va o‘smirlar gigiyenasi” kafedrasi mudiri lavozimida va Farg‘ona jamoat salomatligi tibbiyot instituti xuzuridagi PhD. 04/30.09.2020.Tib.122.01. raqamli ilmiy darajalar beruvchi ilmiy kengash qoshidagi ilmiy seminar kotibi sifatida ishlab kelmoqda. 2018-yilda mustaqil tadqiqotchi sifatida Oliy attestatsiya komissiyasi tomonidan tasdiqlangan «Совершенствование методики гигиенической оценки условий детских домов «Мехрибонлик»» mavzusidagi ilmiy ishini muvaffaqiyatli himoya qilgan, 45 dan ortiq maqola, 30 dan ortiq tezis va 15 dan ortiq uslubiy qo‘llanmalar, 2 ta Sanitariya me’yor va qoida muallifidir.

person

Ilmiy ishlar va innovatsiyalar bo`yicha prorektor v.b.

Kadirova Munira Rasulovna

Qabul vaqti:
 

Payshanba 9:00 dan 12:00 gacha

Telefon:
 

+99890631-62-58

Elektron pochta:
 

munirakadirova84@gmail.com

  • O’zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident Farmonlari va Farmoyishlari, Oliy Majlis va Vazirlar Mahkamasining ta’lim, sog’liqni saqlash va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini, institut Kengashi qarorlarini, institut rektorining buyruq va topshiriqlarining bajarilishini tashkil etish;
  • Institut tuzilmasi bo’yicha ilmiy ishlari bo’yicha prorektorga bo’ysinuvchi bo’limlar faoliyatini muvofiqlashtirish va boshqarish;
  • Institutda ilmiy izlanish ishlarni tashkil etish va yetuk, barkamol malakali kadrlar tayyorlashni ta’minlash;
  • Institutda “Ta’lim to’g’risida”gi qonun, “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” va boshqa ta’limga oid qonunlar mohiyatini tushuntirish va ularda ko’rsatilgan vazifalarni amalga oshirish borasida uslubiy va zamonaviy axborot vositalarini ishlab chiqish, ularning amalga oshirilishini ta’minlash;
  • Institutda ilmiy izlanishning zamonaviy shakllarini, shu jumladan axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;
  • Ilmiy izlanish ishlari bo’yicha rektorga takliflar tayyorlash va ishlarni tashkil etish;
  • Fakulьtetlar, kafedralar va bo’limlarning ilmiy yo’nalishdagi ish rejalarini tasdiqlash va ularning bajarilishini nazorat qilish;
  • Institut fakulьtet, kafedra va bo’limlarining ilmiy yo’nalishdagi faoliyatlari yuzasidan Kengash yig’ilishlarida reja asosida xisobot berish;
  • Institutning ilmiy muammolar xay’atlari va ilmiy innavatsion guruxlar faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilish;
  • Institut bo’yicha katta ilmiy xodim va mustaqil izlanuvchilarning ilmiy ishlarini shakllantirish va nazorat qilish xamda ularning faoliyatlari yuzasidan muntazam ravishda institut rektoriga va kengash yig’ilishlarida xisobot berib borish;
  • Yuqori ilmiy saloxiyatga ega bo’lgan professor-o’qituvchilarning Ilmiy maktablarini tashkil etish va faoliyatini nazorat qilish;
  • Institutda fan olimpiadalarini, jamiyat va tibbiyotning ustivor muammolariga bag’ishlangan ilmiy – tematik seminarlar, ilmiy-amaliy konferentsiyalarni tashkil qilish va o’tkazish, Respublika va Xorijiy mamalakatlarda o’tkaziladigan ilmiy-amaliy anjumanlarda institut vakillarining ishtirokini ta’minlash;
  • O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Oliy Attestatsiya komissiyasi, Instellektual mulk agentligi va Davlat patent idoralari bilan muntazam ravishda xamkorlik aloqalarini o’rnatish, institut ilmiy xodimlarining grantlar va xo’jalik shartnomalari bilan ishlashiga uslubiy-amaliy yordam ko’rsatish;
  • Professor-o’qituvchilarning shaxsiy ish rejalarining ilmiy yo’nalishi bo’yicha faoliyatlarini bajarilishini ta’minlash va nazorat qilish;
  • Ilmiy ishlar materiallarini, shu jumladan, ilmiy jurnallar va ilmiy ishlar to’plamlarini institut xodimlari tomonidan tayyorlash va nashr etish jarayoni hamda institutning barcha ta’lim va ilmiy faoliyat yo’nalishlari bo’yicha ilmiy davriy nashrlar bilan kutubxona fondini to’ldirib borish ishlarini tashkil etish;
  • Iqtidorli yoshlarni izlash, saralash va ular bilan ishlash jarayonlarini boshqarish va ularga ko’maklashish, talabalar  orasidan O’zbekiston Respublikasi Prezidenti stipndiyasi Ibn Sino nomli davlat stipendiyasi va boshqa nomdor stipendiyalar sovrindorlarini tayyorlash jarayoninida ishtirok etish;
  • Kafedralarning ilmiy ishlar yuzasidan yillik faoliyati hisobotlarini tahlil qilish va rektorga xulosalar kiritish, professor-o’qituvchilarning ilmiy-tadqiqot faoliyatini zamonaviy usullarda amalga oshirilishini ta’minlash;
  • Tayanch oliy ta’lim muassasalari, ilmiy-tadqiqot institut va markazlari bilan ilmiy-amaliy yo’nalishlarda doimiy hamkorlikni amalga oshirish;
  • Mexnat va ijro intizomini buzgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo choralari ko’rish, ular bilan mexnat shartnomasini bekor qilish bo’yicha rektorga takliflar kiritish;
  • Institutning ilmiy-tadqiqot ishlari bo’yicha xisobotlarni taxlil qilish va belgilangan muddatlarda tegishli yuqori organlarga taqdim etilishini nazorat qilish;
  • Institut rektori tomonidan tasdiqlangan jadval asosida jismoniy va yuridik shaxslarning og’zaki qabulini amalga oshirish xamda murojaatlarni ko’rib chiqish;
  • Institut Ustavi, ichki tartib-qoidalari, odob-axloq qoidalari, kiyinish madaniyati talablarini bajarilishini ta’minlash va rioya qilish.

  Kadirova Munira Rasulovna- pedagogika fanlari bo’yicha falsafa doktori. Farg’ona Jamoat salomatligi tibbiyot instituti „Pedagogika va jismoniy madaniyat“ kafedra mudiri lavozimida ishlab kelgan. 1984-yil 23-noyabrda Farg’ona viloyati, Quvasoy shahar, Do’slik shaharchachasida tug’ilgan. 2006 yil Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika fakultetini (bakalaviriat) tamomlagan. 2009 yil Farg’ona davlat universitetini (magistratura) tamomlagan. Maʼlumoti bo‘yicha mutaxassisligi: PedagogikaFarg‘ona jamoat salomatligi tibbiyot institutida 2009-yildan boshlab faoliyat olib boradi, dastlab kafedra o’qituvchisi, kafedra mudiri lavozimlarida faoliyat olib borgan va hozirda “Pedagogika va jismoniy madaniyat” kafedrasi mudiri vazifasida faoliyat yuritib kelmoqda.M.R.Kadirova, ilmiy–pedagogik faoliyat bo‘yicha qariyib 15 yil davomida ishlab kelmoqda. 2018-yilda “Модернизация развития творческой активности студентов при изучение иностранного языка в неязыковом вузе” mavzusida pedagogika fanlari bo’yicha falsafa doktorlik dissertatsiyasini muvaffaqiyatli himoya qilgan.U o‘zining faoliyati davomida 50  dan ortiq maqolalar, 2ta scopus, 70 dan ortiq tezislar, monografiya va ko‘plab o‘quv qo‘llanma, darsliklar chop ettirgan.

person

Davolash ishlari bo`yicha prorektor

Vakant

Qabul vaqti:
 

.

Telefon:
 

.

Elektron pochta:
 

.

person

Yoshlar masalalari va ma`naviy, ma`rifiy ishlar bo`yicha prorektor v.b.

Saliev Ulug`bek

Qabul vaqti:
 

Juma 9:00 dan 12:00 gacha

Telefon:
 

+998 999196326

Elektron pochta:
 

fmioz@mail.ru

  • O’zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident Farmonlari va Farmoyishlari, Oliy Majlis va Vazirlar Mahkamasining ta’lim, sog’liqni saqlash va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini, institut Kengashi qarorlarini, institut rektorining buyruq va topshiriqlarining bajarilishini tashkil etish;
  • Institut tuzilmasi bo’yicha ma’naviy-ma’rifiy ishlari bo’yicha prorektorga bo’ysinuvchi bo’limlar faoliyatini muvofiqlashtirish va boshqarish;
  • Institutda ma’naviy-ma’rifiy va tarbiya ishlarni tashkil etish va yetuk, barkamol malakali kadrlar tayyorlashni ta’minlash;
  • Institutda “Ta’lim to’g’risida”gi qonun, “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” va boshqa ta’limga oid qonunlar mohiyatini tushuntirish va ularda ko’rsatilgan vazifalarni amalga oshirish borasida uslubiy va zamonaviy axborot vositalarini ishlab chiqish, ularning amalga oshirilishini ta’minlash;
  • Institutda ta’lim-tarbiya jarayonining zamonaviy shakllarini, shu jumladan axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;
  • Ma’naviy va ma’rifiy yo’nalishi bo’yicha rektorga takliflar tayyorlash va ishlarni tashkil etish;
  • Fakultetlar, kafedralar va bo’limlarning ma’naviy- ma’rifiy yo’nalishdagi ish rejalarini tasdiqlash va ularning bajarilishini nazorat qilish;
  • Institut fakulьtet, kafedra va bo’limlarining ma’naviy-ma’rifiy yo’nalishdagi faoliyatlari yuzasidan Kengash yig’ilishlarida reja asosida xisobot berish;
  • Talabalar turar joyida yashovchi va xonadonlarda ijarada turuvchi talabalar o’rtasida doimiy ravishda ma’naviy-ma’rifiy tushintirish ishlarini tashkil qilish va nazorat qilish;
  • Talabalar o’rtasida xuquqbuzarlik, jinoyatchilik, giyoxvandlik, diniy ekstremizm xolatlarini oldini olish yuzasidan xuquqni muxofaza qilish organlari bilan xamkorlikda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarni tashkil etish va o’tkazish;
  •  “Ma’naviyat soati”, “Ma’naviyat kuni”, “Kafedra kuni” tadbirlarini reja asosida sifatli o’tkazilishini va professor-o’qituvchilarning ma’naviy-ma’rifiy  yo’nalishi bo’yicha shaxsiy rejalari bajarilishini ta’minlash va nazorat qilish;
  • Ma’naviy – ma’rifiy konferentsiyalarni tashkil etish, institut ma’naviyat va ma’rifat kengashi foliyatiga rahbarlik qilish;
  • Iqtidorli yoshlarni izlash, saralash va ular bilan ishlash jarayonlarini boshqarish va ularga ko’maklashish, talabalar orasidan O’zbekiston Respublikasi Prezidenti, Navoiy, Beruniy, Ulug’bek, Zulfiya va boshqa nomli stipendiya sovrindorlarini tayyorlash jarayonini boshqarish;
  • Institut binolari, kafedralar va talabalar turar joylaridagi Ma’naviyat va ma’rifat xonalarini belgilangan tartibda jixozlanishi va ulardan unumli foydalanishni ta’minlash va nazorat qilish;
  • Mexnat va ijro intizomini buzgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo choralari ko’rish, ular bilan mexnat shartnomasini bekor qilish bo’yicha rektorga takliflar kiritish;
  • Fakulьtetlar, kafedralar va bo’limlarning ma’naviy-ma’rifiy yo’nalishdagi faoliyati bo’yicha hisobotlarini tahlil qilish va rektorga xulosalar taqdim etish;
  • Institutda faoliyat ko’rsatayotgan jamoat tashkilotlari va murabbiylar kengashi faoliyatini muvofiqlashtirish va ularga uslubiy-amaliy yordam ko’rsatish;
  • O’zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan tasdiqlangan Davlat dasturlari va yoshlar siyosatiga oid Dasturlarni ijrosini ta’minlash va belgilangan tartibda yuqori tashkilotlarga taqdim etilishini nazorat qilish;
  • Institutning ma’naviy-ma’rifiy faoliyati bo’yicha xisobotlarni taxlil qilish va belgilangan muddatlarda tegishli yuqori organlarga taqdim etilishini nazorat qilish;
  • Institutning barcha binolari va talabalar turar joylarida professor-o’qituvchilar xamda xodimlarning navbatchilik jadvallarini tasdiqlash va nazorat qilish;
  • Institut rektori tomonidan tasdiqlangan jadval asosida jismoniy va yuridik shaxslarning og’zaki qabulini amalga oshirish xamda murojaatlarni ko’rib chiqish;
  • Institut Ustavi, ichki tartib-qoidalari, odob-axloq qoidalari, kiyinish madaniyati talablarini bajarilishini ta’minlash va rioya qilish.

Saliyev Ulugbek Abdullayevich  –  1963-yilda Farg`ona viloyati, Farg`ona shaxrida tug`ilgan.  1985 yilda Farg`ona Davlat pedagogika institutini tarix va pedagogika mutaxassisligini tamomlagan. Ushbu yildan buyon oliy ta`lim soxasida turli lavozimlarda ishlab kelgan. 2019 yildan xozirga qadar Farg`ona jamoat salomatligi tibbiyot instituti ijtimoiy fanlar kafedrasi katta o`qituvchisi lavozimida ishlab kelgan.

person

Ishlar boshqarmasi boshlig`i

Djoraev Eldorbek Erkinovich

Qabul vaqti:
 

Dushanba-Shanba 09:00-12:00

Telefon:
 

+998 97 477 91 00

Elektron pochta:
 

fmioz@mail.ru

O’zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident Farmonlari va Farmoyishlari, Oliy Majlis va Vazirlar Mahkamasining ta’lim, sog’liqni saqlash va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini, institut Kengashi qarorlarini, institut rektorining buyruq va topshiriqlarining bajarilishini tashkil etish;

O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligining Ishlar boshqarmasi to’g’risida Nizom, O’zbekiston Respublikasi Sog’liqni saqlash vazirligi Ma’muriy-xo’jalik boshqarmasi to’g’risida Nizomlarga asosan faoliyatini tashkil etish;

Institut tuzilmasi bo’yicha ishlar boshqarmasi boshlig’iga  bo’ysinuvchi bo’limlar faoliyatini muvofiqlashtirish va boshqarish;

Institutda “Ta’lim to’g’risida”gi qonun, “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” va boshqa ta’limga oid qonunlarda ko’rsatilgan vazifalarni amalga oshirish borasida o’qitishning zamonaviy texnik vositalari yordamida o’tilishini tashkil etish xamda bino-inshootlar, o’quv xonalari, auditoriyalar, o’quv laboratoriyalar va ma’ruza zallarini joriy va kapital ta’mirlash masalalari bo’yicha rektorga takliflar kiritish va ishlarni tashkil qilish;

Institutning moddiy qimmatliklar va texnik vositalarga, yoqilg’i-moylash materiallariga bo’lgan extiyojlarini aniqlash, taxlil qilish xamda xarid qilish yuzasidan rektorga takliflar kiritish;

Institutda mexnatni muxofaza qilish, favqulodda vaziyatlarni oldini olish, texnika va yong’in xavfsizligini ta’minlash chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqilishi va bajarilishini amalga oshirish;

Ishlar boshqaruvchisiga tasarrufidagi bo’limlar bo’yicha mexnat va ijro intizomini buzgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo choralari ko’rish, ular bilan mexnat shartnomasini bekor qilish bo’yicha rektorga takliflar kiritish;

Institut moddiy-texnik bazasini mustaxkamlash, institut xududi, bino-inshootlarida obodonlashtirish va ko’kalamzorlashtirish ishlarini tashkil qilish va amalga oshirish;

Institut xududi, bino-inshootlari va talabalar turar joylarida kommunal xizmat turlarining barqaror ishlashini ta’minlanish;

Institutning yordamchi xo’jaliklari va madaniy dam olish maskanlari faoliyatini tashkil qilish va nazoratini amalga oshirish;

Institut xo’jalik faoliyatini barqaror ishlashini ta’minlash, qora, rangli metal, makulatura rejasini bajarilishini ta’minlash;

Institut bino-inshootlari, talabalar turar joylarini kuz-qish mavsumiga tayyorlash chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqilishini tashkil etish va bajarilishini nazorat qilish;

Institutning barcha binolari va talabalar turar joylarida texnik foydalanish va xo’jalik bo’limi xodimlarining navbatchilik jadvallarini tuzilishini tashkil qilish va nazoratni amalga oshirish;

Institutning xo’jalik-boshqaruv ishlari bo’yicha xisobotlarni taxlil qilish va belgilangan muddatlarda tegishli yuqori organlarga taqdim etilishini nazorat qilish;

Institut rektori tomonidan tasdiqlangan jadval asosida jismoniy va yuridik shaxslarning og’zaki qabulini amalga oshirish xamda murojaatlarni ko’rib chiqish;

Djoraev Eldorbek Erkinovich –  1982-yilda Toshkent viloyati, Chirchiq shaxrida tug`ilgan. 2010-yilda Toshkent pediatriya tibbiyot institutini tamomlagan. 2010-yildan Baytqo`rg`on QVP umumiy amaliyot shifokori. 2014-yilda S.Peterburg shaxri "21 ASR" shifoxonasi boshlig`i o`rinbosari., OOO «AVTOSANOATINVEST» korparativ boshqaruvi bo`yicha yetakchi mutaxassis, SP OOO «CLINIC PRO»direktor o`rinbosari 2017-2019 yillarda SP OOO «CLINIC PRO» Generalniy direktori, 2019-2020 yillarda  OOO «SALUSVITA» klinikasi direktori, OOO «MDS-Servis» klinikasi direktori, 2020-2021  yillarda Mirzo Ulug’bek tumani Markaziy poliklinikasi, Tuman tibbiyot birlashmasi boshlig`ining umumiy ishlari bo`yicha boshliq o`rinbosari, 2021- yildan xozirgi vaqtga qadar Farg’ona jamoat salomatligi tibbiyot instituti ishlar boshqarmasi  boshlig’i lavozimida ishlab kelmoqda.