Virtual qabulxona

+998 95 202-23-45 +998 95 302-23-45

info@fjsti.uz fmioz@mail.ru

ish vaqti:

Dush-Shan,9:00-17:00

Ta‘lim sifatini nazorat qilish bo‘limi

Bosh sahifa

Ta‘lim sifatini nazorat qilish bo‘limi

person

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo'limi boshlig’i

Komilov Nodirbek Boqijonovich

Qabul vaqti:
 

Dushanba-Shanba: 08:30-17:00

Telefon:
 

+99891115-11-49

Elektron pochta:
 

talimsifati@fjsti.uz

person

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limi bosh mutaxassisi

Qosimov Adxamjon Yoqub o‘g‘li

Qabul vaqti:
 

Dushanba-Shanba: 14:00-17:00

Telefon:
 

+998913251294

Elektron pochta:
 

info@fjsti.uz

Ta‘lim sifatini nazorat qilish bo‘limi

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limining vazifalari

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 18 iyuldagi “O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspektsiya faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida”gi 515-sonli qarorining 14 bandiga asosan Respublikadagi barcha oliy ta’lim muassasalari tarkibida ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limlari tashkil etildi.

 Bo‘limning asosiy maqsadi Institut talabalari bilimlarining davlat ta’lim standartlariga muvofiqligini o‘rganib borish, tahlil qilish, kadrlar tayyorlash sifati monitoringini yuritish, Institutni ichki attestatsiyadan o‘tkazishni tashkil etish va uning natijalari bo‘yicha ta’lim sifatiga salbiy ta’sir etuvchi omillarni aniqlash hamda ularni bartaraf etish va oldini olish choralarini ko‘rishdan iborat.

Ushbu bo‘lim quyidagi vazifalarni bajarishi belgilab berildi:

1. oliy ta’lim muassasalari va ularning fıliallarida kadrlar tayyorlash sifatini nazorat qilish va monitoringini olib borish;

2. talabalar bilimlarining davlat ta’lim standartlariga muvofıqligini hamda talabalarining fanlami o‘zlashtirish darajasini o‘rganib borish va tahlil qilish;

3. ta’lim sifatini ta’minlay oladigan professor-o‘qituvchilar tarkibini shakllantirish, jumladan salohiyatli o‘qituvchilarni tanlash, ishga qabul qilish, ularning kasbiy mahorati va malakasini oshirish imkonini beradigan (obyektiv) shaffof tashkiliy mexanizmlami yaratish;

4. professor-o‘qituvchilarning dars berish sifatini muntazam ravishda tahlil qilish; oliy ta’lim muassasasini ichki baholashdan o‘tkazishni tashkil etish va ichki baholash natijalari bo‘yicha mavjud kamchiliklarni bartaraf etish choralarini ko‘rish;

5. o‘quv jarayonini normativ-huquqiy hujjatlarda belgilangan talablar asosida to‘g‘ri tashkil etilganligi va HEMIS tizimidan foydalanish samaradorligini o‘rganib borish (jumladan, axborot tizimiga ma’lumotlarni o‘z vaqtida va to‘liq hajmda kiritilganligi, kredit-modul tizimini talab darajasida tashkil etilganligi);

6. malaka talabalari, o‘quv reja va dasturlarning kasbiy standartlar hamda mehnat bozori talablariga mos bo‘lgan raqobatbardosh kadrlar tayyorlashga muvofiqligini tahlil qilish;

7. bitiruvchi talabalarning kadrlar bozoridagi o‘rni, ularga ehtiyoj, sohaning yashovchanlik darajasi yuzasidan kengaytirilgan xulosalami shakllantirish;

8. o‘quv mashg‘ulotlarini zamonaviy pedagogik texnologiyalar va axborot texnologiyalari asosida tashkil etilganligi, dars jarayonlari sifatining nazorati talab darajasida yo‘lga qo‘yilganligini o‘rganib borish;

9. dars o‘tish uchun ishlab chiqarishdan (amaliyotdan) malakali mutaxassislami jalb etilganligini o‘rganib borish;

10. talabalar bilimini nazorat qilish va baholashda shaffoflik va xolislikni ta’minlanganligi bo‘yicha ko‘rilgan choralar samaradorligini aniqlash;

11. professor-o‘qituvchilarning malaka oshirganligi, dasturlarga fandagi yangiliklaming kiritilganligini o‘rganish;

12. professor-o‘qituvchilarga o‘quv yuklamasini adolatli taqsimlanganligini tahlil qilish;

13. axborot-resurs markazida talaba va O’qituvchilar uchun yaratilgan sharoitlar holati, fanlar bo‘yicha darsliklaıning mavjudlıgi, talabalarga yaratılgan sharoitlami o‘rganib borlsh va rahbariyatga takliflar kiritish;

14. mustaqil ta’limni talab darajasida tashkil etilishlni o rganish va tahlil qilish (yo‘riqnoma yoki uslubiy ko‘rsatmalarni ishlab chiqilishi, mustaqil ta’limni tashkil etish uchun talablarni qo‘yilishi va talabalar yuklamasini shakllantirilishini ta’minlash);

15. oliy ta’lım muassasalarida plagiatga qarshi dasturlarni joriy etilishini ta’minlash (jumladan, akademik halollik tamoyillarini joriy etish va ko‘chirmachilikka qarshi ishlarni tizimli ravishda tashkil etish);

16. vazirlikning topshirig‘iga muvofıq, boshqa oliy ta’lim muassasalari faoliyatini o‘rganishda ishtirok etish.